close
Stojaki na ulotki w dzisiejszych firmach

Stojaki na ulotki w dzisiejszych firmach

27 marca 2017stojak na ulotki412Views

Stojaki na ulotki są tematem raczej pomijanym przez właścicieli małych biznesów. Reklama jest bardzo ważnym czynnikiem w promocji i rozwoju naszej działalności. Dlaczego więc nie każdy mały biznes inwestuje w ten rodzaj promocji? Przecież koszta takiej inwestycji promocyjnej są znacznie zminimalizowane. Statystycznie średnio jeden zadowolony klient przyciągnie dwóch następnych. Zaś jeden niezadowolony klient odstraszy dziesięć kolejnych osób. Większość dużych korporacji wie, jak duża jest potęga reklamy. Jeżeli przekonamy się do metod autopromocji naszego biznesu, musi to przynieść efekty w czasie.

Stojaki na ulotki jako autopromocja

Autopromocja dlatego, że wymagają praktycznie żadnej dodatkowej pracy nad nimi. Stojak przywozi się na miejsce wcześniej upatrzone. Rozkłada, umieszcza materiały informacyjne lub reklamowe i gotowe! Taki stojak może pracować dla naszego biznesu dwadzieścia cztery godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Z pewnością w skali miesiąca przyniesie to nowy procent klientów świadomych istnienia danej firmy i jej usług. Warto zapoznać się z badaniami na temat skuteczności danych typów reklamy. Przekonamy się, że tryb takiego reklamowania swojego biznesu będzie wart tego krótkiego czasu spędzonego nad nim. Aby zwiększyć potencjalną moc i skuteczność tej metody, nie powinno umieszczać się stojaków na ulotki w miejscach mało dostępnych czy mało widocznych. Niech w sposób niedrażniący dla oczu odróżniają się od tła. Pomoże nam w tym bogaty wybór kolorów i kształtów stojaków na ulotki. Wiecej w temacie tego typu promocji http://www.brooklyn.pl/Stojaki-na-ulotki/stojaki-na-ulotki.html

Jak posługiwać się sprzętem promocyjnym?

Zasadniczo stojaki na ulotki są rzeczami prostymi w obsłudze. Stojak należy umieścić na stabilnym podłożu. Niech będzie to miejsce spełniające dodatkowo wcześniej wymienione warunki. Następnie stojak rozkładamy w sposób dopasowany do danego modelu. Najczęściej występującymi modelami na rynku stojaków z ulotkami są modele zygzakowate, modele stojaków nachodzących na siebie segmentowe oraz modele stojaków na ulotki z rozsuwanymi prowadnicami. Wszystkie rozkłada się je praktycznie w ten sam sposób. Na początek trzeba odbezpieczyć ewentualne zabezpieczenia przed niekontrolowanym rozkładaniem. Potem wystarczy pociągnąć taki stojak z podłoża aż do całkowitego rozłożenia. Następnie, jeżeli istnieje taka funkcja, można zabezpieczyć go w pozycji rozłożonej przed ponownym samoczynnym złożeniem. Warto też pamiętać, aby stojak z ulotkami nie został położony na dłuższy czas w miejscu na świeżym powietrzu, gdzie pogoda może ulec potencjalnemu załamaniu i nasze materiały promocyjne mogą zostać zalane.

Legendy miejskie, w które wierzymy

Jaką firmę założyć?